بانک کشاورزی

تاریخ: 16 بهمن 1392

برگزاری هفتمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) بانک کشاورزی

هفتمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) بانک کشاورزی صبح روز چهارشنبه شانزدهم بهمن با پیام ویدیویی دکتر طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک در اصفهان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این همایش محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان ، اسماعیل اسفندیاری مدیر شعب بانک در استان اصفهان ، معاونان و کارشناسان برخی از ادارات مرکزی همچنین روسا و کارکنان شعب استان‌های اصفهان ، چهارمحال و بختیاری و یزد در این همایش حضور داشتند .
بر اساس این گزارش در این همایش یکروزه اسماعیل اسفندیاری مدیر شعب بانک در اصفهان درباره نقش و جایگاه مشتری و عملکرد این مدیریت در حوزه ارتباط با مشتری سخنرانی کرد و تشریح موضوع ارتباط با مشتری و نقاط تماس با مشتری موضوع سخنرانی محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان بود .
این گزارش می افزاید بیان مفاهیم آموزشی درباره ارتباط با مشتری ، فنون مذاکره و شعف مشتری توسط دکتر سید رسول آقا داود عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، تشکیل و ارائه نتایج سه کارگاه آموزشی با عنوان های : ارزیابی شعب در امر مشتری مداری ، شناسایی نقاط ضعف بانک در امر مشتری مداری از دیدگاه کارکنان و پیشنهاد شعب برای مدیریت و ستاد در امر نگهداری مشتری از مهم ترین برنامه های این همایش بود .
گفتنی است در حاشیه این همایش کارکنان برتر مدیریت های شعب بانک در استانهای اصفهان ، یزد و چهارمحال و بختیاری به دلیل تلاش های آنان در حوزه مشتری مداری ، جذب منابع و ارتباط مستمر با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) معرفی و با اهدای لوح از آنان قدردانی شد .